- onsdag

hejhej.
idag vakna jag upp med värdens gooaste pojke. vi firade alla hjärtans dag tillsammans igår med mamma & pappa. vi åt 3 rätters, spelade spel och öppna paket :) jag fick en chokladask, ansiktskräm, semlor,fanta, en fotlänk och tights :) mycket fint!

idag hade jag muntlig redovisning i religion om islam, det gick hyffsat men när jag blir nervös så glömmer jag ju vad jag ska säga.. aja.

när jag kom hem så jobbade jag en timme på grillen. sen gick jag och julia hem. nu sitter jag i soffan och kolla på förlossningskliniken och ska snart hoppa in i duschen.

sen ska jag kolla på sveriges mästerkock sen blire natti.

godnatt !

Kommentarer
Postat av: L I N N - TÄVLING IGÅNG!

Kika gärna in & delta i tävlingen där du kan vinna valfritt smycke! :D (Avslutas 19/2!)



Direktlänk: http://linnhahne.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

2012-02-16 @ 17:14:24
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0