- Biiirsta

hejhej :)

idag är det fredag!!

vi slutade 11.15 idag, så då drog jag,johanna,anna & julia på birsta och kom hem nu.

jag köpte lite saker :) jag bytte även min piercing idag!! äntligen säger jag :)

jag hade faktiskt köpt en idag på birsta, så jag tog den, men tydligen var de för kort stång så jag fick köpa en där så det blev den här:) se bild här ner ;)

nu ska jag vänta tills maten är klar och sen ska jag åka och hämta kevin.

imorgon har vi match 14.00 på ip.

sen klockan 16.00 är vi bjuden på middag till farfar för han fyller år :)

sen på söndag ska vi ta ner ställning med pappa. klockan 7 åker jag och kevin hem till han och myser & titta på idol.

sen på måndag börja ju jag 13.35 så jag tar 09.40 bussen från kevin då :)


Bilder på inköpen


jeans från gina. ser bättre ut på


trosor från gina.


tröja från gina.


t-shirt från gina.


 


Kommentarer
Postat av: Liindiis!

Så kul att läsa din blogg! Snygga saker du har handlat! Saknar dej, hoppas du har det bra på skolan! Kram :)<3

2011-09-13 @ 20:23:48
URL: http://Vannerforevigt.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0