- plugg

Hej nu har jag kommit hem från kisoken.
satt mig där och plugga för johanna jobbade så hon kunde hjälpa mig :)
nu ska jag snart äta lite mat sen plugga lite till sen äre bonde söker fru :D
imorgon börja jag 09.40 och sluta 12.45 typ.
kevin kommer imorgon också :) plus att jag har träning så imorgon hinner jag nog inte blogga nåt.
på fredag får jag ta 06.55 tåget till skolan sen sluta vi 11.15 så ska inte gnälla :)
efter skolan så åker jag och johanna till farmor en sväng och hälsa på .
på löradag har vi fotbollsdag. vi har match hemma klockan 2, efter den har vi middag och lekar. sen på kvällen ska jag vara med Ida :) på söndag kommer kevin till mig och myser :)
nu ska jag städa mitt rum...
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0