-trött

Godkväll.
ligger och kollar på jersey shore.

idag var min värsta mardröm. började 08.25 och sluta 16.25.

hade sjukt ont i magen hela dagen. var bara less och trött.
när jag kom hem hade jag träning 20 minuter efter så det var bara att slänga i sig maten och dra iväg. när jag kom
hem duschade jag gjorde fika och satt mig framför idol. nu har jag pratat med johanna i telefon ett tag så nu ska jag
ringa kevin sen fundera på att sova. johanna kommer vid 12 inatt men då sover nog jag.
imorgon har vi egentligen två lektioner men läraren är borta på spanskan så jag har sovmorgon till 10 :) så jag tar 10.55 bussen till stan och sen sluta vi 13.40. då åker jag hem och tare lugnt. nu ska jag läsa ett par sidor i samhällsboken sen sova. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0