- tjenis

hejhej,
i måndags när vi skulle till sidsjön gick allt bara fel. tåget vart försenat till sundsvall, vi hoppa av på fel busshållsplats, vi gick runt hela sjön, det spöregnade som faan, jag var dyngblöt och vi hittade inte dom andra.. så vi satt oss och fika i ett vindskydd :) jaja, vi åkte tillbaka till navet och hem till stöde fort som satan. jag åkte hem bytte kläder och for på bilbingo med jullan :) vi vann tyvärr ingenting men det var kul ändå :)
igår var det den jobbiga dagen igen. börja tjugo över ått och sluta halv fem. då åkte jag hem med mamma och sen vidare på träning.
idag åkte vi in med 9.22 tåget för vi hade fotografering klockan 10.15. sen gick vi och åt lunch och nu sitter vi här och väntar på samhällslektionen vi har om 10 minuter sen sluta vi för dagen :)
kevin kommer till mig sen vid halv 4 också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0