- story of my life

hello.
sitter på svenskan med fridis. håller på att arbeta med referat..
efter det här har vi idrott så efter den drar vi och käka på subway !! :D
sen har vi historia till halv 5 så då år vi springa till tåget som går 39 :)
ikväll ska jag vara ensam hemma för mamma och pappa ska på föräldrarmöte..
imorgon är de äntligen fredag, då far jag till kevin klockan 2 sen äter vi på kina :))
på lördag ska jag äta på kina igen och se jag saknar dig på bio med Hanna & Emilia, myyys :)
sen på söndag ska jag på birsta med mami! :) det var mina dagar fram över. hoppas ni har en bra helg, för de ska jag ha! :) tjiiing

Kommentarer
Postat av: julia nordlinder

jag trodde filmen skulle vara skit bra, men den sög nå så blå jävulst man ångrade ju fan att man betalade för nå sånt där..

2011-09-29 @ 15:15:18
URL: http://juliieeaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0