- helgen

hejhej!
nu var de ganska längesen.. börja lessna på bloggen, den är så tråkig nu :s
jaja, helgen har varit bra. på fredag åkte jag till kevin. vi åt god mat och kolla på solsidan säsong 2.
sen somna jag vid tio. sen på lördag åkte vi till mig och arbetade haha. men vi fixa nere vid bäcken där vi har gjort bastutunna, badtunna och grillkåta. vi var klar vid 6 tiden, då grillade vi i kåtan och basta och bada i bäcken.
på söndag hade vi match hemma mot Torpshammar. Vi vann med 4-1 och jag gjorde mitt första mål för säsongen :)
idag började vi 13.35 och sluta 16.25. ikväll ska jag bara tare lugnt och kolla på idol. nu måste jag fortsätta arbeta :)
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0