- lever min dröm ♥

HEJ
sitter här i min ensamhet och jobbar lite samhälle. svara på några frågor som vi ska ha prov på nästa vecka.
min helg har varit väldigt bra, den har varit lungn.
Fredag: jag åkte på skolan med 06.55 tåget och hade därefter samhälle. vi jobbade med lite frågor då också. sen hade vi engelska och där läste vi och svara på frågor. sen gick jag och åt på subway med min syster. sen åkte vi hem till henne och bara va för jag skulle vänta på tåget mitt som gick 14.17 från västra för jag skulle till min underbara pojkvän. jag kom dit och vi firade hans mamma för hon fyllde år :) vi kollade på idol och åt glass och varma hallon med hemmagjord choklassås :)
Lördag: Vi åkte hem till mig vid ett. vi gick hem från tåget, sen åkte vi ner på ica och handla till kvällen. när vi kom hem så gick vi ner till bäcken och värmde upp badkaret och bastun. sen åt vi tunnbrödsrulle som jag och kevin hade gjort. vi kollade på timrå också i 2 perioder sen gick vi ner och badade :) det var 43 grader så det gik inte att röra sig, så det var lite synd men då bastade vi iställe jättemysigt. sen lite senare kom Julia & Frida och spela ett spel med oss. jätte trevlig kväll var det :)
Söndag: jag jobbade från 11-17 på grillen. sen kom jag hem och duschade sen åkte vi på ica igen och handlade melon, passionsfrukt och vindruvor till kvällens program Gustafsson 3 trappor.
Måndag: vaknade med min älskling av klockan som ringde 07.30. då skulle han upp för att åka hem med 08.21 tåget. men jag fortsatt att sova eftersom jag börja halv 2 varje måndag :))) vi kollade på en film på naturkunskapen, och sen på matten fick vi tillbaka våra prov som vi gjorde för några veckor sedan, äntligen. jag fick iallafall godkänt på de. trodde inte de, så därför är jag överlycklig :)  ikväll är det pengarna på bordet som jag ska se :) tycker det är roligt faktiskt :) nu ska jag fortsätta med mina frågor :) känns som att jag har gjort många men det är ett långt inlägg jag har skrivit iställe.. hahah hare bra mina läsare :)

ni som inte vet hur det ser ut vid bäcken :)

glass, varma hallon och hemmagjord chokladsås

melon, passionsfrukt och vindruvor

och självklart min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0