- torsdag

godmorgon. vaknade upp med min pojkvän.
höll på att missa bussen för min mamma hade glömt att hon skulle hämta mig och kevin 08.05 för min buss gick 08.10 så då blev det fart på henne :) jag hann iallafall!
nu sitter jag och vänta på att mattelektionen ska börja, sen äre pannkaka med grädde och sylt :D M-M-M!
idag har vi idrott också, skönt att röra på sig lite :)
ikväll är det bara slappa framför tven :) ROBINSON

Imorgon har vi halloween på skolan. läskigt.
sen åker jag vidare till kevin för hans syrra ska ha halloweenfest med sin skola så jag och kevin ska sköta musiken :) hihi.
sen på lördag ska jag åka hem till stöde och fira min kusin Lucas som fyller 15 :)
sen på söndag jobbar jag hela dagen.
sen looov ! jätte skönt.
nu börjar vi, hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0