- LOV

hej mina läsare.
nu var de en vecka sedan jag skrev här, börja lessna men ska göra mitt bästa :)
mitt lov hittills har varit bra. slappt kan man säga.
igår hade jag nästan heldag med hellmoppers ( tjejgänget vårat).
först drog vi på boda borg klockan 11 till halv tre. jag var så rädd så jag gjorde nästan illa alla tror jag, även mig själv, har massa blåmärken på mig. hahah det är ju för små ungar men jag är så jävla mörkrädd ändå så det blev ännu läskigare med spöken ;) hihi.
aja, men sen jobbade jag med ida från 16-20. sen gick jag upp till frida för där var alla och dom hade gjort ordning tacos! M-M-M. vi hade de roligt.
jag åkte hem vid halv 1 och somna direkt.
idag ska jag bara städa och vänta på att min pojkvän ska komma och gosa med mig :)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0