- ett tag sen sist

hejhej!
nu har jag ingenting att göra på datorn, så då tar jag mig tid att skriva ett inlägg.
i tisdags hade jag mitt historiaseminarium som jag gruvat mig för väldigt länge. men det gick jätte bra :) jag kunde svara på mina frågor och lägga till några kommentarer på de andra frågorna.

igår hade jag två lektioner och sen for jag hem, klockan 1. när jag kom hem så gick jag ut och gick med julia och valle. sen stack jag och gymma med Lucas.

idag böra våra temadagar. studieteknik. vi har lunch 10.50 och det är hamburgare med pommes :)
när jag kommer hem ska jag lägga mig och läsa klart boken som vi har på svenskan. sen är de robinson!

imorgon ska vi ha temadag igen, vet inte vad vi ska göra riktigt men vi slutar iallafall vid 2 det vet jag :)
då tar jag tåget till kevin. vi skulle äta på mittlandia för han fyller år på lördag så hans släkt skulle komma då :)

på lördag ska vi bara tare lugnt och få främmande tro jag, och äta god mat :) mmmm

på söndag ska jag åka hem med tåget 14.40.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0