- valborg

Hej vänner !

jag har haft det jätte bra i helgen :)

jag åkte till kevin i fredags. åkte med hampe och rappe i epan till fränsta och där hämta kevin och hans mamma mig :)

på lördag skulle jag åka tåget hem 14.40, men såklart så gick det inte ! hade jag kolla fel i tåglistan igen?? jaa!

men de var jävla tur för då fick jag vara med min älskling på sista april :) det var jag,kevin,amor,edvin,jocke,jura,dennis,badman och pontus :)

det vart en riktig lyckad kväll ! :D

nu är jag hemma iallafall, och ska ta på mig träningskläderna och fara och träna.

vi hörs på !!

24/4-11  ett halvt år ♥♥


Kommentarer
Postat av: Kevin

Älskling ! de går riktigt fort, jag har haft mitt bästa halvår med dig! älskardej <3

2011-05-01 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0