- the pain is gone

HejHej ! :)

som ni ser så har jag gjort om headern, men jag ska göra en ny imorgon så den är bara tills dess ! :)

jaja, igår var det en helt vanlig onsdag, skolan först sen åkte jag och handla till mamma sen drog jag på kiosken till johanna och käka glass med Ida. sen kom kevin till kiosken, då åkte vi hem och åt grillat :)

sen kolla vi på ice age ! :D

hahah sen var jag så trött så jag somna ganska tidigt :)

idag hade vi 2 prov. nationella i matte och geografiprov. båda gick ganska bra tycker jag :)

nu sitter jag här ska snart ner och fixa maten sen dra på seriepremiärmatch mot Sund!

imorgon är det fredag ! tyvärr får jag inte träffa min älskling då för han drar till stugan men iställer får jag träffa underara JOHANNA SUNDMAN som har varit sjukt saknad ! :)

hare braa !! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0