- mitt hjärta blöder

Du under 2011 hittills…

Har du gråtit? ja det har jag faktiskt gjort

Har du skrattat? ja

Har du sovit i tält? nej, inte än. men på sommarlovet blir det tältning

Har du sovit under bar himmel? nee

Har du varit på Gröna Lund? nej, ska dit till sommaren

Har du varit på Liseberg? neej

 

Har du varit på Kneipbyn? nej

Har du varit utomlands? jaa

Har du varit i en annan stad? jaa

Har du bott hemma? ja

Dina vänner har under 2011…
Har en vän dött? nej 
Har en vän sökt tröst hos dig? ja.
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja det har jag 
Har du varit kär i en vän? nee
Har du fått mer en fem nya vänner under året? jaaa
2011 har du…
Har du pussat någon? ja
Har du varit tillsammans med någon? ja
Har du varit kär i någon? ja!
Har du sovit med någon av motsatt kön? jaa

När har du som mest…
Gråtit under 2011? när jag inte mådde bra
Skrattat under 2011? varje dag

Denna månad…
Har du varit kär? ja
Har du kysst någon? jaa
Har du pussat någon? jaa
Har du kramat någon? jaa
Har du skrattat? ja, varje dag
Har du gråtit? ja
Har du varit glad? ja
Har du varit ledsen? ja

När…
Grät du senast? någon vecka sen
Skrattade du senast? förut
Duschade du senast? igår
Lyssnade du på musik senast? nu
Hade du kul senast? igår
Vem..
Kysste du senast med? Kevin 
Kramade du senast? kevin

Pratade du i telefon med senast? mamma
Fick du sms av senast? ida 
Hade du tråkigt senast? jag vet inte?
Kommer du ifrån? sverige
Heter? Viktoria
Hur gammal är du? 15
När fyller du år?  2 juni
Tycker du om någon just nu? jag älskar mina vänner och kevin
Jag samlar på? ingenting faktiskt
Gröna eller röda äpplen? gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen. kan hända att jag ringer kevin eller rappe

Vilken tid gick du upp idag? 7

Har du sovit i din egna säng inatt? jajjemen
Har du sovit ensam inatt? ja

Har du strumpor på dig nu? aa
Hur svarar du i telefon? hallå
Vad ska du göra ikväll? bara ta det lugnt ut med kompisarna kanske
Vad ska du göra imorgon? gå på skolan
Var vill du bo när du blir stor? i stöde
Vad vill du bli när du blir stor?  barnmorska
Är det okej att gråta? ja, det är naturligt
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? jag vet inte
Bär du glasögon eller linser? inget av de
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nee
Har du piercing? nee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0