- min helg, helt underbar

Hejsan !

det blev lite ändrade planer i helgen.

i fredags jobbade jag till 20. kevin kom till kiosken vid halv sju, så han stannade tills jag slutade. när vi kom hem så tittade vi lite på tv:en sen fick jag så ont i magen så jag ville bara somna, så jag somna till wallander sen vakna jag halv tolv när de var slut... sen på lördag åkte jag och kevin till stan med hans pappa och bror. jag handlade lite små saker till mig och morsdags present till mamma :) sen for vi hem till mig istället för att åka hem till kevin, för johanna skulle sova hemma så vi stannade. vi badade ute, åt vindruvor och melon och kolla på smartare än en femteklassare :) vi hade jätte mysigt. efter vi badat så åkte jag, kevin och johanna bort till skogen för jag skulle övningsköra. det gick bra ! :D fick bara motorstopp EN gång och det var första :) sen somnade jag ganska fort när vi kom hem. idag så har vi städat lite hemma och sooola ! somnade i solen till och med. sen hade jag match klockan 6. så då åkte älskling hem. saknar han redan..  vi förlorade med 1-2 men vi spelade jävligt bra ändå ! :) nu sitter jag och kolla på solsidan :D sen ska jag ringa älskling en snabbis sen sooova :)

godnatt & sov gott

jag älskar dej kevin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0