-chillidill

Heeej !

dålig uppdatering, jo jag vet.. inte orken.

vi har hälsovecka nu på skolan så allt är bara skit slappt. sista nationella provet i 9:an gjorde jag igår. och de var i matte. idag gjorde vi spanska prov läsförståelse.. hihi hoppas på de bästa kan jag ju iallafall säga :D

nu har jag kommit hem från en åktur med Hanna,Julia och Line. vi hamna nånstans i skogen där de var slirigt lerigt åh skit, skit kul men nu är jag iallafall hemma :)

snart ska jag äta mat sen dra på match hemma på ip mot heffners! :) 19.00.

imorgon är det fredag åh.. skolan går så jävla fort nu.. as skönt. bara 18 skoldagar kvar ! :)

imorgon kommer min älskling till mig åh, myyys :)

mitt hår just nu..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0