- Thailand

idag gick vi bara till 1 på skolan. sköönt, då gick halva klassen till Ida för hon fyller år idag ! alla säger grattis :) skit god tårta vill jag säga, och kakor :) sen åkte jag och hon till vårdcentralen för att kolla öronen innan vi flyger så det inte gör ont. jag spolade öronen och de var skit skönt. sen pluggade jag på kiosken hos johanna för sista dagen på skolan imorgon ! :D snart så :) men kommer sakna alla vänner och kevin dundersupermega mycket ! jaja imorgon äre dans på skolan som kommer bli spännande sen är allt som en vanlig skoldag.. vi åker klockan 7 på torsdagmorgon till Arlanda, sen går flyget 14.35 på torsdag eftermiddag. skriver ett inlägg imorgon innan jag far hoppas jag, annars får ni ha det så bra så skriver jag igen om 15 dagar ! puss och kram ! :)

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Thailand, gud vad härligt!

Vart någonstans i Thailand?

2011-03-01 @ 20:41:14
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0