- SOLA & NJUT

Hej mina underbara vänner !

just nu sitter jag ute vid poolen och bara njuter av den näst sista dagen på hotellet.

senare ska vi ut och äta med Håkan och Ing-Marie.

vi har faktiskt fått bytt hus idag, vi kunde inte bo kvar i det förra för: för det första gjorde dom aldrig ren poolen så man kunde knappt bada.. och för det andra hade vi massa ödlor i köket på nätterna ! jag var så jävla rädd så första natten sov jag i två timmar och andra täckte vi för med handukar under dörrarna. ödlor är inte farlig men jävligt äckligt ! HUVVA. aja vi hoppas det här huset är bättre då, mycket finare pool och har inte sett några ödlor :)

imorgon far vi 08.30 till korall stranden med båt. det tar 20 minuter att åka så jag hoppas jag klara av det och inte blir åksjuk... så där blir vi till klockan 15.00. sen blir det nog nån restaurang på kvällen :)

på torsdag är det sista dagen på hotellet. Då ska vi pressa det sista som går och bara njuta !

klockan 06.20 på morgon går bussen från hotellet till flygplatsen i Thailand. flyget går 09.20 från flygplatsen och vi landar i svensk tid 15.30 på Arlanda.

NU VET NI ! ;)

nu ska jag gå och duscha och fixa min inför kvällen :)

hejdå så syns vi i Sverige ! :)

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0