- Lördag

vaknade vid 5 imorse.. låg och vred å vände till halv 7 då somna jag om till 8. då vakna kevin också så då kolla vi på tven och myste till klockan 9 då gick vi och åt frukost :)

jag började och jobba klockan 11, så vi gick ner till kiosken vid halv sen kom hans pappa och hämta han vid 11 på kiosken :)

klockan 1 gick jag Charlie & Lisa ner på badhuset och bada :D

var mysigt.

nu ligger jag hemma och vänta på att min mage ska bli snäll.

har haft knip hela jävla dagen, fatta inte var det är för fel.. men nu har jag ätit en banan och drucke fil så hoppas det blir bra nu.

ikväll ska vi ha tjejkväll :) käka på pizzan och äta godis & kolla på film.

synd bara att man inte kan ta ut moppen nu.. skulle åkt som galningar ! :D

aja nu ska jag gå och fixa mej :)

Hejdå


Kommentarer
Postat av: kattis

sv: tack, detsamma! <3

2011-03-27 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0