- heeej

hejhej !

som sagt jag åkte till kevin klockan 3 i lördags, vi skulle titta på körslaget men tyvärr somna jag klockan 7 och var helt död, klockan var ju mitt i natten som jag var van. men kevin väckte mig vid 9 så jag kunde gå och borsta tänderna men det tog ett tag innan jag kom upp... sen på söndag vakna jag flera gånger på natten. jobbigt !men tur jag har kevin iallafall, jag älskar han till 10000000000000 !

men sen åkte vi hem till stöde med 12.44 tåget :) vi kolla på 112 på liv och död, det var repris 3 avsnitt irad ! :D:D sen åt vi mat, kolla på så som i himmlen, kolla på SOLSIDAN sen dog jag..

imorse vakna jag vid 4 och låg och titta på kevin när han sov som en gris, huvva !

sen klev vi upp vid 7 sen åkte vi till tåget med kevin klockan 8 och sen åkte jag på skolan :)

nu sitter jag och äter lite godis :D väntar på att Ida ska komma så ska vi baka något gott sen plugga .

ha en bra dag everyone !

 


Kommentarer
Postat av: Emmie

jättefin blogg, verkligen! :)

2011-03-21 @ 16:18:03
URL: http://lindblademmie.blogg.se/
Postat av: viktoriaa

tack:)

2011-03-21 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0