- framme :)

hej !

nu är vi äntligen framme :)

det var en tuff resa hit. först bil 4 timmar sen flyg 11 timmar med skit hårda säten ! sen buss till hotellet 1 timme. men jag hoppas att de är värt de :) när vi kom till hotellet fick vi inte hotellrummet fören klockan 1. så vi gick ut till poolen och sola. och självklart somnade jag på olstolen för att jag hade inte sovit på 24 timmar så jag har ju bränt mig ! första dan.. jätte roligt. sen fick vi rummet och det var jätte fint ! 2 lägenheter i en :) johanna och jag la oss och sov på sängarna och vi sov i 4 timmar, då väckte pappa oss och sa att vi skulle ut och äta :) jag åt "nassegoreng" vet inte hur de stavas menmen de var gott :) nu ska vi sova. längtar till frukosten imorgon, MELON ! hahah jag skriver väl snart igen :) hare bra, pusss


Kommentarer
Postat av: Jullis

Saknar dej! Men hoppas du har det riktigt jävla kul! ;) <3

2011-03-05 @ 15:47:52
Postat av: viktoriaa

jag saknar dej också jullan ! jag har det jätte bra, men jag har ju bränt mig så jävla mycket så det är inte så skönt i solen nu, men ligger i skuggan så snart kan jag gå ut igen :) hoppas ni har det bra hemma :) <3

2011-03-05 @ 16:55:50
URL: http://viktoriaaholmlund.blogg.se/
Postat av: viktoriaa

jag saknar dej också jullan ! jag har det jätte bra, men jag har ju bränt mig så jävla mycket så det är inte så skönt i solen nu, men ligger i skuggan så snart kan jag gå ut igen :) hoppas ni har det bra hemma :) <3

2011-03-05 @ 16:56:01
URL: http://viktoriaaholmlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ;) <3

2011-03-06 @ 18:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0