- SOMMARLOV !

hej :)

i tisdags hade vi skolavslutning. det var jätte skönt faktiskt. jag hade höjt mina betyg också så de var kul. vi åkte vagn runt hela stöde tror jag :)

efter avslutningen åkte jag hem och bjöd släkten på tårta. jag fick pengar och ett par fotbollsskor.

efter det åkte jag och mamma till stan för att shoppa. mamma klippte sig medans jag sprang runt och handla lite småsaker. klockan halv sex var det dags. jag piercade naveln. jag var skit nervös innan, men när det var gjort var de jätte skönt. det gjorde inte så ont som jag trodde men de gjorde ont :P efter de så åkte jag och mamma och köpte kinamat och tog hem och åt. sen åkte jag på avslutningsfest på ede skola. :)

vi hade jätte kul !

jag och julia åkte hem klockan 1 ungefär, då åkte vi hem till mig och sov sen skulle vi upp och jobba klockan 11. vi jobbade ända till 8 så de va lite jobbigt. sen åkte vi hem till julia och åt jordgubbar, och banan med smält choklad och kolla på heartbreak hotel. vi hade skit mysigt :) sen gick vi och la oss vid 11. imorse gick jag hem klockan 6 för jag fick så ont i magen..

sen började vi jobba idag igen klockan 11 till 8.

nu har jag nyss kommit duschat och bädda rent i sängen. snart ska jag dra på vången med hell moppers och spela kubb :) halv elva åker jag och hämta kevin. imorgon åker vi till honom och är där över helgen. vi kommer hem på söndag igen :)

nu ska jag dra ! hejdå ;)

jag älskar min pojkvän enormt mycket.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0