- dålig uppdatering

hej jag har inte orkat skriva någonting. men jag tänkte berätta lite om helgen:)

i fredags åkte jag & kevin moppe till ånge. det var lite små jobbigt med det gick.

sen när vi kom hem till kevin satt vi vid datorn sen käkade vi tacos, längesen nu ! :)

skit gott. sen åkte vi och grilla i ovansjö med lite folk. trevligt vare :)

sen i lördags så vaknade vi vid elva, åt frukost sen drog vi till ånge och kolla på träslaget. det blåste jätte mycket så de va inte så kul. men senare kom Ida vid halv fyra. vi åkte hem till kevin och fixa lite saker sen drog vi på knuten och åt :) sen drog vi till rappe och hämta mopparna sen for vi till rockslaget! det var kill kill pussycat som spelade där, grymt ;) men det var så jävla kallt så vi drog in till ånge vid 11 och värmde oss i en lägenhet där det var fest. sen skjutsa vi Bg och Ida till bussen som gick hem halv 2. sen åkte jag och kevin hem vid 2 tiden. när vi nästan var hemma och jag frös som satan så blev jag stoppad av polisen. jag fick blåsa och kollla körkortet sen fick jag åka igen :) när jag åkte därifrån så svettades jag :P

sen i söndags åkte jag och kevin hem till stöde med moppen, det var drygare.. skit jobbigt ont i arsle.

vi åt god mat och bara myste.

igår så jobbade jag med ida från 11-17.

sen drog vi på match mot sdff i kuben. vi tog hem en seger med 2-1. det gick bra för alla ;)

idag är alla på stödehuset och träna på vårshowen som är imorgon och jag och ida är inte med så vi sitter hemma och kolla på tv och käka chips.

sen drar vi på kiosken och käka lunch !

hejdå :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0