- Skåne

Hej ! nu sitter jag ensam hemma hos kevin för han är och jobbar. han kommer ungefär om en timme. Jag åker hem med 12.44 tåget så vi hinner inte träffas så mycket.

jag ska hem och packa, fixa husbilen och städa på vårdcentralen.. hur ska jag hinna allt?! vi åker klockan 6.

ni som inte vet så och jag mamma, pappa & Julia Sperring till Skåne ikväll. för min kusin gifter sig på lördag. vi åker inte dit ikväll men vi börja. vi ska stanna på olika campingar och olika aktiviteter. t.ex lisseberg och kolmården. vi kommer hem nästa tisdag :)


Kommentarer
Postat av: Line Sperring

hejhej, hoppas ni får det skit kul! :D

p.s grattis till chokladkakan! ;)

2011-07-06 @ 13:06:40
URL: http://crazzymee.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0