- Semester

 

Hejhej allihopa !

nu var de en vecka sen jag skrev..

jaja, jag har iallafall haft en skitbra vecka :)

vi åkte på kolmården, grönalund, liseberg,bröllop,campingar och lite allt möjligt. totalt blev det 230 mil bilåkande.. det var lite jobbigt, men tur man kan sova och att en kortlek finns :)

Tog bara bilder från bröllopet :)

Mamma & Pappa

Sofia & Christian

Malte

Agnes & Malte

Sofia & Christian

Helena & Amanda

Pappa, Mamma & jag

Jag & Malte

Tårtor

Mamma & Malte

Bordet

Sofia, Agnes, Sara & Amanda

Sötjulia

Min klänning

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Vill du ha chans till lite fler läsare?

Kika isf in på min blogg och var med och tävla om att bli veckans blogg, vinnaren utses på söndag! :-D

Kram

2011-07-13 @ 14:05:43
URL: http://linnhahne.myshowroom.se
Postat av: johanna

eller min klänning? ;)

2011-07-20 @ 11:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0