- min helg

Hej mina vänner !

det har vare mycket nu.. har inte skrivit på ett tag.

iallafall kom kevin till mig på fredan efter jag sluta jobba. vi hade främmande när vi kom hem så det blev lite prat och musik hela kvällen. vi somna vid halv 2 tiden ungefär..

sen på lördagen tog vi bara de lugnt hela dagen med att sola kolla på film och sånt. klockan fyra var det dags för kräftskiva hos sommargrannarna gunnar & carin. det vart en helt lyckad kväll med goda kräftor och roliga lekar. den natten somna jag inte fören klockan 6 på morgon.. så jag sov i 3 timmar den natten sen kunde jag inte sova längre..

på söndag kolla jag kevin och johanna på film och spela kort och lite sånt, sen på kvällen åkte vi hem till kevin.vi kollade på en rolig film,åt popcorn och drack saft :) myyys <3 imorse fick jag ställa klockan på 07.15 eftersom jag skulle jobba först på vårdcentralen och sen börja på grillen klockan 11 så det var jätte jätte jobbigt att kliva upp eftersom jag inte sovit någonting natten innan.

och jag slutade jobba klockan 8 idag så nu sitter jag här och ska slå på en film och ringa älsklingen :)

godnatt !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0