- jag älskar dej kevin

Hej!

haft en mysig helg med kevin :) i fredags badade vi i poolen ute och åt gurka och dipp :) vi kollade på svensson svensson. kung film, vi somnade vid 11.

igår vakna jag av att valle lukta mig i ansikte vid halv 8, då vare dax att släppa ut dom och ge dom mat..

sen klippte jag gräsmattan och åkte och handla. sen kom johanna då åt vi tacos och spela plump hela kvällen :)

idag har jag bakat en sockerkaka och städa lite. kevin åkte hem vid 7 tiden... tråkigt som vanligt.

Nu sitter jag och käka naturgodis och vanligt godis till solsidan :)

ska snart sova för har mycket att göra imorgon.

städa på vårdcentralen från 8 till 11 sen jobba på grillen

från 11 till 16 sen träning från 18 till 21. phuu

9 månader med världens underbaraste <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kevin

Älskar dig mitt hjärta!

2011-07-30 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0