- school and weekend

skoldagen idag har gått väldigt seegt. men nu sitter jag hemma iallafall, jag sprang fort upp så jag inte får
magsjuka, så nu ska jag sitta här uppe till klockan halv 8 för då har vi träning. jag har inte träffa pappa sen i
förrgår, och jag läju inte träffa han idag heller, huvva stackarn det är som att han har pest ! hah :O aa iallafall i
morgon får jag äntligen träffa mitt hjärta som jag inte träffat på länge, sen ska vi till Lisa och fira henne för hon
fyller år :) efter de åker jag, kevin, johanna och john hem till johanna och äter tacos och myser :) på lördag vid
tio åker vi på himlabadet och busa. sen efter de så åker jag och kevin till min faster och myser där på lördag och
sover där :) på söndag blire bara slappdag och lite plugg.. 3 prov nästa vecka ! känns tungt. aja inget at deppa för
snart är skiten slut ! nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv och förhoppningsvis somna :) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0