- pussss

ja, hej! nästan hela mitt jullov har tillbringats med kevin:) helt underbart! jag skulle byta dator med min pappa så då har kevin installerat windows 7 på den här nya datorn och fixat allt sånt så nu har jag typ som en nyköpt dator från butiken! :D jätte bra ! vi var barnvakt till Olivia & Elliott (mina kusiner) igår för föräldrarna var ju på "pubafton". det gick finfint :) idag var vi bjuden på middag hos farfar & Lilian det var skitgott! kött och pärer :) sen hade jag träning klockan 5 till 7. jobbigt men de tar sej :) kevin åkte hem vid sju så jag hann inte träffa han mer efter träningen :( men jag hopppas att vi träffas snart igen :D nu ska jag kolla på världens minsta flicka.. sen blir de nog mer dator sen sooova! godnatt gott folk :)

Du är mitt allt.

jag älskar dej


Kommentarer
Postat av: Kevin

Älskar dig Viktoria!, vi träffas så fort som möjligt! :D <3

2011-01-08 @ 16:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0