- måndag

sköön dag idag. sov i sundsvall idag hos Johanna för jag skulle till ungdomsmottagningen halv nio imorse och då vare bäst att sova där :) jag tog halv elva tåget hem till stöde, då hämta mamma mej och sen for jag till skolan. vi hade biologi när jag kom men bara 30 minuter kvar av den sen vare lunch, efter lunchen hade vi hemkunskap hela eftermiddagen. Jag, Julia Sp, Emilia,Hanna & Clara va i en grupp :) vi gjorde en skitgod kyckling soppa med nudlar och bröd till :) mmmm ! nu ska jag nog gå ner och hämta en glass, sen ska jag nog mysa ner mej i soffan ! :)

förresten idag har jag & kevin varit tillsammans i 3 månader ! ♥

älskardejj !


Kommentarer
Postat av: kattis

sv: tack! :D detsamma.



grattis till dig och kevin, ni passar verkligen perfekt ihop! :)

2011-01-24 @ 17:54:17
Postat av: Den gladaste Kevin

älskling att en enkel kyss kan göra ett evigt förhållande, och ett evigt förhållande ger miljoner av dessa kyssar!

2011-01-24 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0