- helgen

Helgen vart awesome ! vi hade det bra hon Johanna, vi spelade massa kort och åt tacos, kanoners !

himlabaet var jättekul tyckte jag ! :) inte så mycket saker med det räckte för mig, vi var hemma efter 2 timmar :)

hos Linda åt vi wook det var jättegott åh, på kvällen spela vi ett spel som var skit kul. tjerna mot killarna. det stog

faktiskt 2-0 i spelomgångar till oss men sen kom john också dit och då vann dom skiten ! så vi spela det 5 gånger :)

vi satt uppe till 2. vi fick sova till 10 imorse innan ungarna kom och hoppa på oss, menmen sen åkte vi på birsta en

sväng men vi hitta inge speciellt sen åkte vi hem med 14.20 bussen :) här hemma har vi inte gjort så mycker bara

tagit det lugnt. kevin åkte hem vid sju, då tog jag valle och åkte en sväng runt vårcentralen med sparken. fan vad

han drog ! nu ska jag kolla på solsidan sen sova ! godnatt !


Kommentarer
Postat av: johanna sundman

tack! :) du jag saknar dig också, så otroligt mycket vännen! <3

2011-01-30 @ 20:47:10
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0