- rolig dag, eller inte..

kom nyss hem från stan. vart en jobbig dag faktiskt..

först åkte vi ner klockan 08.45 till stan till curlingen. det var svinkallt i hallen och Felicia gjorde illa sin axel rejält.

sen fick vi vänta på bussen i 20 minuter men vi gick ut en kvart före ifall den skulle komma så vi stog ute i 35 minuter i 10 minus !

aja, vi fick iallafall se när en kille gjorde breställ sen att en lastbil preja ut en annan bil i en rondell så bilens däck förstördes och säkert något mer.

sen kom bussen då, då gick vi och åt på kebabcity. skitgott ;) sen fick vi GÅ till himlabadet när man frös så in i helvete  efter allt väntande. aa när vi var framme så fick vi inte gå in för inte läraren hade kommit.

aa sen bada vi en halvtimme sen blev de tråkigt.. så vi gick upp och basta och myyste. sen åkte vi bussen in till stan för vi orka fan inte gå nå mer. sen kom stadsbussen som vi skulle åka med, den vart helt proppfull så kanske 5-7 stycken fick stå.. inte jag :)

men när vi var i nedansjö så skulle de ju hända en sista sak då, och de var att vi kom inte upp på E14 för de var så halt, så han ringde en sandbil som skuklle komma, och till slut kom vi hem då..

så nu hoppas jag inte att något mer ska hända ! ska lägga mig tidigt ikväll, är helt slut !

min älskling har iallafall magsjuka ! stackarn. så jag hoppas jag verkligen inte få de nu, då dör jag !

Krya på dej hjärtat ! <3

Aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där för mig som jag är där för dig
ge inte upp


Kommentarer
Postat av: Kevin

Men gud vad jag älskar dig!

du är bäst viktoria!

2011-02-17 @ 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0