- helgen

inatt hade jag jätte ont i magen och höll på att spy, så jag trodde de var kört då.. men de gick om sig och jag somnade igen. idag har det varit en seg dag med massa tråkiga lektioner. huvva! efter skolan kom Charlie och Lucas till mig för Annelie skulle till tandläkarn. mysss. nu sitter jag här och ska snart byta om för träning. sen ska jag hem och sova så fort som möjligt ! fredag imorgon och jag ska till min älskling ! först stanna vi i ånge en stund för att vara med Rappe :) har inte träffat han på evigheter så jag tyckte de var dags nu :) sen åker vi hem till kevin och sover där :) på lördag åker jag hem med 12.44 tåget för vi har lagfest klockan 17.00 på stödehuset. kevin kommer vid halv elva till mig på kvällen och sover hos mig till söndag :) sen har jag brottarträning klockan 15.00-16.30 i matfors på söndag. aja ha en trevlans helg allihopa min kommer bli bra iallafall ! :)
cypern 2010 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0