- Frågelista

DIG SJÄLV

1.Namn : Viktoria.

2.Ålder : 15

3.Född : 2 juni 1995

4.Bor : Hemma

5.Familj : mamma, pappa, syster, 2 hundar

 

UTSEENDE

1.Ögon färg : gröblå

2.Hårfärg : BLOND

3.Fräknar : nja vet inte

4.Klädstil : olika, beror väl på hur mycket jag orkar anstränga mig

5.Piercning / Tatuering : öronen

6.Längd : 1.68

7.Vikt : 53

8.Skostorlek : 38 - 39

9.Smink : kajal, mascara, foundation

10.Kännetecken : Hah vet inte?


FRÅGOR OM DIG
1.Hur är du som person ? : Det är väl lite svårt förklara ur min synvinkel, kanske.

2.Har du lätt för att lita på folk ? : oftast. fast vissa har jag lärt mig att jag inte kan lita på.

3.Har du lärt känna någon / några under de senaste månaderna ? : njae

4.Äter du dig mätt varje dag ? : ja.

5.Svär du ofta ? : haha, det har jag inte tänkt på?

6.Vilken är din favoritfilm ? : Jag vet faktiskt inte.

7.Vad sover du i ? : I min säng. Hehe. Nej men trosor och en tröja.

8.Är du nöjd med ditt utseende ? : nee

9.Vad är det sämsta med ditt utseende ? : näsan

10.Vad är det bästa med ditt utseende ? : -


KÄRLEK

1.Är du singel ? : Nej!

2.Tycker du om någon just nu ? Det gör jag, jättemycket.

3. Är du kär just nu ? : Ja!

4.Har du pojkvän / Flickvän ? : pojkvän

5.Är du bisexuell / hetrosexuell / Homosexuell ? : vääldigt heterosexuell.

6.Är du oskuld ? : Nej

7.När kysste du någon senast ? : Igår

8.Är någon intresserad av dig just nu ? : Ja, det hoppas jag? :)

9.När sa någon till dig senast “ Jag älskar dig “ ? : inatt

10.Saknar du din EX-pojkvän / EX-flickvän ? : haha! nej.

11.Är du intresserad av någon just nu ? : jaaa!

12.Saknar du någon just nu ? : Att jag gör.

13.Skulle du kunna bli tillsammans med den du var senast hade ett förhållande med igen ? :är de ;)

14.Gillar din senaste någon annan nu ? : Jag vet inte?

15.Hur länge var du & din senaste tillsammans ? : Några dagar

16. Har ngn av de motsatta könet sätt dig naken ? : Ja.


“KILLFRÅGOR"
1.Runkar du regelbundet ? Väldigt regelbundet.
2.Hur långt har du gått med en tjej ? : Såhääääääääär långt.
3.Vad tycker du om porr ? : Vissa gillart väl, själv tillhör jag väl dom som överlever utan.
4.Tkr du om att göra din tjej avundsjuk ? : Tycker*
5.Blir du lätt avundsjuk ? : Ja. Eller det beror på vad det handlar om.
6.Vad är viktigast hos en tjej ? -
7.Vad tänder du på ? : Din roompa
8.Är du dig själv när du är med tjejer ? : Ja.

“TJEJFRÅGOR"
1.Vad är viktigast hos en kille ? : Att han är snäll, omtänksam osv. Men humor och sånt är också viktigt, absolut.
2.Vad tänder du på ? : heheee

3.När hade du senast din mens ? Typ två veckor sen.

4. Trivs du utan smink ? : Jadå

5.Känner du dig tvingad att använda smink ? : Nej.

6.Trivs du att umgås med killar, vågar du vara dig själv ? : Jaa

7.Har du bra självförtroende ? : Nej


ÖVRIGA FRÅGOR.
1.Vad gör du på fritiden ? fotboll

2.Vad är klockan ? : 15.37

3.Har du mycket öron vax ? : neej

4.Brukar du vara ute på nätterna ? : Nej, förut

5.Röker du ? : Nej.

6.Är du klumpig ? : Extremt

7.Har du badat i år utomhus ? : japp

8.Har du och dina vänner gjort ngt olagligt detta året ? : Ja!

9.Äter du dig mätt varje dag ? : Men ja?

10.Har du någon gång krossat ett fönster ? : neej

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken hårfärg tycker du jag borde ha..?

In på min blogg och kommentera vad du tycker då jag har beslutsångest! :-) kram

2011-02-07 @ 16:38:25
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0