- En rastlös tjej

åhh Johanna har fixat min blogg nu ! tyckte de var på tiden.. var så less på det rosa :)

tack så väldigt mycket gummsan :)♥

kom nyss hem från skolan, skriftliga nationella avklarat idag. känns bra :)

särskilt godiset var bra ! :D

aja, kom nyss hem. nu ska jag kolla igenom vad jag egentligen köpte igår :) ni kan få en bild förresten.

sen kommer Ida så vi ska baka något roligt :)

sen ska vi på träning halv åtta. härlig dag !

imorgon jobbar jag 16-20.

sen drar jag och Ida på gårn, det är badkväll så då får man plaska en stund.

är nog på gårn till 23.45 för sen drar jag mig mot tåget. åker till min kärlek med 00.16 tåget :)

nu har ni fått allt i detalj :)

hahah men nu ska jag gå troja !

ha en bra torsdag gott folk !

pusss

Adidas kofta, intersport


jeans, H&M


svart kofta, bikbok


T-shirt, Cubus


parfymsett, Cubus


Foundation, H&M


värmespray, H&M


Diadem, Glitter


pannband, Glitter


Tröja, Stadium


halsduk, Stadium


Kommentarer
Postat av: jonna

sån värmespray har jag,, äger !! <3 /jonna

2011-02-10 @ 15:55:33
URL: http://salmiakjonna.blogg.se/
Postat av: Sofia&Isabella

Vi behöver en ny värmespray, Funkar den bra? Har tänkt att köpa en sån :D

2011-02-10 @ 20:15:29
URL: http://tviillingarna.blogg.se/
Postat av: johanna sundman

varsågod gullet! :)

åh, riktigt snygga kläder du har köpt! :D <3

2011-02-10 @ 21:20:44
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0