- du är min kärlek

Gillar man en person
så måste man våga visa
och berätta om sina känslor
för den personen.

Att inte berätta det
är som att gå
på en hal planka
ovanför något som
man inte vill veta av.

Berättar man inte
så får man inte
den vilja eller mod
att kunna ta sig över
till andra sidan,
men när man har berättat det
så får man den vilja och det mod
man behöver för att ta sig över.

därför ska jag berätta.

du ska veta hur mycket du betyder för mig.

utan dig är jag ingenting.

Jag sökte någon
jag ville leva med,
men fann någon
jag inte kan leva utan...

Du finns för mig
Jag finns för dig
Vi finns för varandra.

Du är handen
som passar handsken
Du är nallen som man vill krama
Du är den som alltid finns där
när man behöver dej
Du är den som vet fast
inga ord blir sagda
Du är den jag vill ta med mig
på en öde ö
Du är den som stöttar mig
när jag håller på att ramla
Du är den som får mig att sova sött
O det bästa av allt du är bara min.

Kevin, du är killen i mitt liv, 
jag har tagit ett kliv,
ett steg upp
på en högre nivå,
den dagen det blev vi två.
Svik mig aldrig,
och det ska förbli oss,
håll om mig,
så jag inte kommer loss!

Jag ska älska dig
till döden skiljer oss åt,
vi kan skratta, va glada,
och glädja oss i gråt

Min kärlek till dig Kevin Larsson

Min kärlek till dig är svår att beskriva 
Att älska dig är lätt
Att sakna dig är lätt

Men att inte få vara med dig
är jätte svårt.
Vill vara med dig hela tiden
för jag älskar dig
Jag älskar dig Kevin Larsson, 
du är mitt allt

 


Kommentarer
Postat av: bästevänn

Fins skrivet Viktoria! :)

2011-02-15 @ 20:27:14
Postat av: viktoriaa

tack Ida ! :)

2011-02-15 @ 21:03:32
URL: http://viktoriaaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0