- lååååångt

tjodelo :)

idag vare ju skola igen då.

vi började 09.40 men vi från stöde då måste ta 08.10 bussen för de inte går nån annan vi kan ta då.

vi hade spanska då en timme och en kvart sen hade vi lunch :)

efter lunchen hade vi samhälle och då är vi grupper och ska ut på stan och intervjua folk om en fråga som man har kommit på :)

jaja, sen var dagen slut klockan 13.40.

då gick jag,jullan och frida och tog en smoothie :)

sen åkte vi hem med 14.40 bussen.

när jag kom hem la jag mig och sov och kolla på unga mödrar.

nu har jag nyss ätit mat med mammsen så nu är chill sen robinsson.

Imorgon får jag ta samma buss som idag för vi börja samma tid.

fast vi sluta halv 5! suck..

sen när jag kommer hem har vi träning 18.15 så det blir tight om tid. menmen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0