- hollywood hills

HEJ

nu har jag tid att skriva här :)

vi kom hem i tisdagskväll från furuvik. då städa vi bilen och sånt, sen satt vi oss och kolla på Åsa-Nisse. den va lite töntig men annars vare bra :)

igår drog jag och frida till stan och gjorde några ärenden och åt på kina :) mmmmm !

sen träffa vi Ida och Hampe på stan så vi åkte med dom hem sen spela vi plump när vi kom hem :)

jag,ida,fria,hampe och Emilia :)

Emilia sov hos mig.

idag har jag suttit på kiosken som en häck och bara slappa med ida hampe och emilia.

nu ska jag äta middag och byta om sen äre match hemma klockan 19 mot selånger :)

imorgon jobbar jag heeeela dagen på grillen.. sen kommer JOHANNA SUNDMAN ! <3 var ju ett tag sen :)

sen har vi tjejfest här hemma :)

sen på lördag är de ju stöde marknad då. då blire ju jobb där då sen kommer kevin också :) myyys. sen på söndag blir en slappardag! jaa :)

de var min vecka..

hare braaaa... puuuuuusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0