- Princess

hemma efter en helg med mycket skoj och skrik :)

i fredags jobbade jag 8-20. men världens underbaste bästa vän ! hon är den bästa gogumman so finns ! Lyckas med allt ;) Ida Sperring ♥

jag åkte hem vid åtta, duschade, fönade och platta håret på 25 minuter! wow ;)

sen hämta Milson mig och vi drog på gårn :) där vare massa ångebor som spela biljard :)

Rappe var där tillexempel, väldigt kul att träffa han efter så länge :)

sen åkte jag till stan med johanna och sov där.

sen på lördag åkte vi på himlabadet och bada med kusinerna, sen hem och åt tacos :) sen fick vi åka hem klockan 2 på natten, då kom föräldrarna hem ;)

idag hade jag match klockan 12, vi samlades klockan 11. även fast inte resultatet vart så lyckat så spelade alla väldigt bra :) det var nån som sprang in i min arm så jag har jätte ont just nu..

sen for jag och johanna och käka på MAX ;)

sen direkt till kusinerna igen för att fira Olivia för hon fyllde år :) käkade en colapaj så jag är helt spyfärdig..

nu sitter jag och kika lite på allt som alla gjort i helgen & vänta på att min pojkvän ska komma :) ♥

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0