- on the floor

Hejsan ! det var ett tag sen.

bruka bli så när man inte är hemma kanske :)

jag har iallafall haft det jätte mysigt i helgen :)

vi åt tacos på mittlandia, sen åkte vi hem och kolla på talang, sen somna vi direkt efter det :)

på lördag morgon gick vi till hans pappa och gratta han för han fyllde år :) vi åt tacos där åh, gott :D

sen gick vi till mamma igen vid 7, så vi kollade på körslaget, och jag gjorde slingor på hans mamma :)

sen igår åkte vi tåget till stöde och där hämta mamma oss och sen for vi ner till birsta :) handla påslakan till mig och kläder till kevin :) sen åkte vi hem och åt grillat, sen kolla vi på tv och somna :)

nu sitter jag här bara och kika..

aja de var min helg !

hejdå :))

min föralltid ♥

 


Kommentarer
Postat av: Keeevin

En alldeles under bar helg Älskling ♥

2011-04-05 @ 16:24:19
Postat av: Viktoriaa

du är underbar ;) ♥

2011-04-05 @ 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0