- om helgen

hejhej :)

måste berätta lite om helgen..

i fredags var hos farfar och åt middag med släkten :) jätte gott.

sen åkte jag ut och va med mycket folk, vi satt vid elden, lyssna på musik ock myste.

sen åkte jag hem ock la mej, somnade som en stock. sen klev jag upp vid nio, åt frukot sen drog jag till ip för att börja med cupen :)

vi vann ALLA matchen så vi vann hela cupen ! :D

sen åkte jag hem, duscha och åt mat. sen skjutsade johanna mig till kevin, snäll som hon är :)

vi åkte moppe, kolla på tv, åt godis och bara myste hela kvällen :)

sen på lördag gick vi upp vid elva, åt frukost och titta på Morgan Påhlsson :D

sen åkte jag hem med 14.40 tågen och jobbade till åtta.

nu ska jag duscha sen ringa älsklng sen sova :)

godnattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0