-skola, träning :)

hejhej! :) idag har jag inte varit så glad, jag stör mig så in i helvete på Yvonne.
uscha, men jaja vi har fortfarande inga läxor :D nu ska jag sitta är en stund och dricka coooola :)
sen ska jag äta mat sen drar jag på träningen och kollar för jag har så ont i halsen. hoppas jag inte börja bli sjuk... imorgon ska jag hämta Charlie på dagis efter skolan sen sover han hos mej tills lördag, på fredag ska vi vara med Ida, Julia, Tuva, Lilly och teddie :) hare görr friends! :)
/ Viktoriaa

Kommentarer
Postat av: sofia söderberg

hahhha, "men har hon damp eller??" hahha, klockren!! :D

2010-09-23 @ 16:36:21
URL: http://sofiasoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha jaa men jag blir så less :P

2010-09-23 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0