- pinka på dig, tyst din höna.

ohlalala.
nu har johanna gjort om min blogg.
ikväll så var vi ute på fränsta med min moppe & rätt så det är så klickar jag på tut-knappen åt några killar :)
dom började följa efter oss, vart vi än åkte. galet alltså!
men vi brassade hem till johannas mormor & gömde oss där, sen så var läget lungt liksom.
sen har vi bara varit hemma & skrattat som en gammalgubbe i en likkista..
huahua, det är galet. har käkat godis så det ser ut som jag är gravid. i 7:e månanden.
och druckit dricka så jag kissar nästan på mig varje minut, but that's life.



godnatt alla vackra & fula människor, själv är vi vacker, som spackel & krackel.
/ viktoriaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0