- viktoriaaholmlund

igår så var jag ute och körde traktor hela förmiddagen med pappa för vi skulle fälla massa träd:) och ett trädd höll jag på att få över mej :s aja de gick bra iaf. sedan vid 4 så kom Frid och hämta mig och då skulle vi iväg och hämta Hanna och Malin för att åka på hockey! :D tyvärr så gick det inte riktigt som tänkt men de var ändå kul ;) sen så åkte jag till fränsta efter hockeyn till Johanna, och sov där. det var kul :) sen idag så kom johanna och hämta mig vid 12 tiden idag, och sen kom jag hem och johanna for till stan och jag och mamma for och köpte mat på kiosken! nu ska jag ut och köra traktor!
love to you
/ Viktoriaa

Kommentarer
Postat av: johanna sundman

wiho! vi borde göra ngt riktigt roligt någon gång! :D

2010-10-17 @ 18:45:11
URL: http://johannasundmann.blogg.se/
Postat av: vickaan

jaaa! det var riktigt längesen nu hurru! :P

2010-10-17 @ 19:38:21
Postat av: Anonym

jaaa! det var riktigt längesen nu hurru! :P

2010-10-17 @ 19:38:58
Postat av: johanna sundman

ja, det var det :(

2010-10-18 @ 20:24:04
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0