- seeeg dag

idag så klev jag upp klockan halv nio :) det var ganska sköönt, men jag tog bussen kvart över nio till navet. sen skulle jag och isabell ta 1:an upp till Skönsberg men man fatta ju hur de skulle sluta.. vi tog ettan men fel ettan utan vi åkte till Bergsåker vi sen åkte vi till navet igen och SEN till Skönsberg:) så vi åkte buss från kvart över nio till elva :) sen när vi kom fram så hade vi ingenting att göra så vi spela lite bandy. sen gick dan jätte segt.. imorgon ska vi på tryckeriet där man trycker olika märken på kläder så de ska väl bli lite roligt då. när jag kom hem så gjorde jag pannkaka. nu har jag ätit och nu sitter jag här. jag tog nyss feber och jag hade 38 grader så det blir nog ingen gård för mig ikväll. istället så ska jag kolla på grannfejden, berg flyttar in, välkommen åter och kungarna av Tylösand! :) nu orka jag inte skriva nå meeer! hörs hejj
/ Viktoriaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0