- Freeeedag! <3

känns som det var längesen man skrev något, men de var typ igår :s, aa iaf så har jag gått i skola idag. jag blev så jävla less men ändå inte, jag fick 26 poäng på matte provet och 27 var VG! skapligt förbannad då. aja går inte att ändra på tyvärr. sen kom Kevin hit vid 6, vi satt vid datorn till typ 8 och då kolla vi på idol, och cirkus Möller! :D asbra juh :D och vid 12 så gick vi ner till station för han skulle hem :( sen gick jag hem och de var skit kallt ju! aja nu är jag hemma och prata med Rappe! :D snart så ska jag dejta sängen! :) natti natti <3

/ Viktoriaa

Kommentarer
Postat av: sofia söderberg

jag fick samma resultat som dig, drygt som bara den!

2010-10-26 @ 20:07:55
URL: http://sofiasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0