- söööndag

varit ute nu i 6 timmar och hjälpt pappa idag. dom senaste 2 timmarna har vi isolerat taket så det klias över hela kroppen! jag höll också på att frysa ihjäl om fötterna. jag förfrös fötterna förra vintern så jag fryser i alla möjliga skor :( aja när vi kom in vid 4 hade mamma fixat varm choklad och de var ju jätte gott när man frös så jätte mycket. sen åt vi mat vid 6 tiden och sen gjorde jag lussebullar åh ;) efter det så somnade jag i soffan vid 7 och sov till halv nio för jag vart så slut efter idag. nu har jag kollat klart  på Filip och Fredrik så nu ska jag nog lägga mig :))  imorn åker jag, ida och julia till stan för att vara på ett gymnasium:) det kommer bli spännande! ;)
hade lite små kul med kameran i fredags :D
nu ska jag sova! :)
godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0