- skooolan är inte kul

den här dagen har gått segt! massa tråkiga lektioner har det vare..elvevens val var väl ganska bra för då fick vi göra läxor, så då blev jag klar med nån grej innan nationella proven på svenskan. men sen börja det värsta, so dubbeltimme--> lunch 35 minuter-->fysik---> matte--> slut på dan! :D  När jag kom hem så bakade jag en kladdkaka och käka upp halva själv! gott vare men mätt blev jah :) efter de så gick jag ner och myste med valle, jag somnade i hans säng och sov där ungefär en 20 minuter tills mamma kom hem:)) snart ska jag äta mat sen dra på lucia träning :) ikväll är det bonde söker fru, berg flyttar in och välkommen åter! :D Hare!
jag jobbar på för fullt ;)
julia lite trött på matten ;)
julia skulle inspektera pricken jag hade på armen :O
jag & valle :)

Kommentarer
Postat av: julia

Hääärligt att du tog min absolut vackrast bild!tack (L) ! Jag säger bara, hämden är ljuv vickis! ;D

2010-11-17 @ 17:50:27
Postat av: vickaan

hahah men julia du måste visa ditt riktiga jag jullan! ;) jaaa ska passa mej hurrudu! :D

2010-11-17 @ 18:01:57
Postat av: julia

tööööööönt!:)

2010-11-17 @ 21:07:14
Postat av: vickaan

Dujah nolla;-)

2010-11-17 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0