- my weekend ! ♥

nu vare ganska längesen ! :) i fredags så var jag till stan efter skolan, åkte till johanna direkt så vi var ute och åkte lite bil, b.l.a till birsta och tanka och lite sånt. vi höll på att bli påbackad av en plogbil åh.. jag gav han mördarblicken när vi körde om och då satt han bara och skratta. konstig kille. iallafall klockan halv 6 så skulle vi vara hos min moster för hennes man fyllde år, så då åkte jag och johanna dit efter vi vart på donken! :) aja sen när jag kom hem så satt jag mej vid datorn en sväng sen så ringde kevin så då prata jag med han till halv 2 ungefär. sen sov jag som en griiiis! jag vaknade klockan halv elva på lördagmorgon, så då gick jag och duschade bädda rent i sängen och fixa mej, kevin kom runt 2 så då satt vi vid datorn och lite sånt sen så käka vi mat sen gick jag, kevin mamma och pappa upp till Anneli min faster för där firade vi farfars farsdag :) jag och kevin gick hem vid 9 för jag ville se underbar & älskad av alla :} den var bra faktiskt. vi käkade popcorn drack cola och trocadero och gurka & dip :D sen gick vi och la oss, jag somna vid halv 3 och kevin vid halv 6.. inte bra! aja idag så klev vi inte upp fören 1, då gick vi och åt frukost sen duschade vi och sen kom johanna hem så då kolla vi på pistvakt :) sen åt vi trerätters för pappas farsdag då :) klockan halv 7 så skjutsade vi kevin till tåge, lika jobbigt varje gång. men jag har haft en underbar helg iallafall. nu börja det nog bli jobbigt att läsa, så det är bäst att jag inte skriver något mer då :)
mitt hjärta slår för dej,

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad söta ni är! ^^

2010-11-14 @ 20:56:15
Postat av: kattis

ni är verkligen det sötaste paret! :)

2010-11-14 @ 22:20:52
URL: http://katarinalang.blogg.se/
Postat av: vickaan

naaw vad snäll du är :)

2010-11-14 @ 22:59:50
Postat av: Vet du nog!

Passar riktigt bra ihop ni. Hoppas de kommer härda länge! :)

2010-11-15 @ 00:45:54
Postat av: Anonym

jah har ingen aning vem de är, du kan ju säga? men tack :)

2010-11-15 @ 19:04:02
Postat av: jossan

fett fina tillsammans :)

2010-11-16 @ 16:15:13
Postat av: vickaan

tack så mycket :)

2010-11-16 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0