- längesen

NU har jag ork att skriva ett inlägg igen :)
i söndags så åkte jag och julia på stödehuset för att städa efter julbordet på lördagen. det gick snabbt, ungefär 2 timmar :) vi var ju hela laget så de gick fort! när vi var klar så åkte vi hem och tog på oss varma kläder och gick ut och åkte pulka! :D skitkul!! sen gick vi in och drack oboy och åt pepparkakor, det gilla vi! :D sen spelade jag julia och frida monopol till halv 5. då gick jag hem för sen skulle vi på lucia träning klockan 6 :) sen åkte jag hem och kolla på sista avsnittet av ensam mamma söker, men dom valde ju inge var ju skit dåligt.. på kvällen pratade jag i telefon med kevin ungefär i 4 timmar om allt och ingenting.. både bra och dåliga saker, men jag älskar han jätte mycket :D idag så har jag varit i skolan, vi hade hemkunskap sista timmen så vi skulle välja en mjuk kaka, och jag var ju med Julia och då vet man ju hur de blir.. jaja vi valde silviakaka, och själva kakan blev bra men glasyren gick åt skogen för julia vettu skulle ju dit med sitt jävla ägg som börja koka mitt i alltihopa! så vi fick göra om glasyren 3 gånger för hon gjorde samma sak alla gånger, typiskt henne :D aja jag åt så mycket så det kändes som att jag skulle spy, men tur så gjorde jag inte de ;) när jag kom hem så pluggade jag i 2 ½ timme, det behövdes verkligen. ojojoj vilket långt inlägg.. nu ska jag äta iallafall! tjiiing
älskar bilden! att man har sett ut sådär :))

Kommentarer
Postat av: J- flickan.

Haha, puuuuuuuuss :D

2010-11-30 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0